Friday, October 28, 2011

voor you are the one


Voor u zou ik klimmen
De hoogste berg
De diepste oceaan zwemmen
Uw liefde die ik proberen.

Voor u zou ik kruis
De ruimste rivieren
De heetste woestijn zand lopen
Dat je aan mijn zijde.

Voor you are the one
Wie maakt me hele
Je hebt gevangen mijn hart
En mijn ziel geraakt.

Voor you are the one
Die stapte uit mijn dromen
Gaf me nieuwe hoop
Heeft me laten zien wat liefde betekent.

Voor u alleen
Zijn mijn reden om te leven
Voor het medeleven dat u weergeven
En de zorg die u geven.

Je kwam in mijn leven
En maakte me volledige
Elke keer dat ik zie je
Mijn hart slaat een beat.

Voor u definiëren schoonheid
In zowel lichaam en geest
Uw zachte, zachte gezicht
Meer beauty die i ne'er find.

Voor you are the one
God stuurde van bovenaf
De engel die ik nodig had
Voor wie ik hou.

No comments:

Post a Comment